- Informacje ogólne.
Regulamin określa zasady korzystania z usług za pośrednictwem serwisu internetowego GAL Centrum Szkoleń pod domeną : www.galbhp.pl . Usługodawcą i właścicielem serwisu jest Dariusz Gałuszczyński, z którym można się skontaktować poprzez adres e-mail : biuro@galbhp.pl lub listownie pod adres : os. Zielone 23/17, 31-971 Kraków.
- Definicje.
2.1. Regulamin – oznacza niniejszy dokument.
2.2. Serwis – oznacza serwis internetowy GAL Centrum Szkoleń funkcjonujący pod domeną www.galbhp.pl
2.3. Usługodawca – oznacza właściciela Serwisu GAL Centrum Szkoleń.
2.4. Usługa – oznacza płatne szkolenia / kursy oraz usługi z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy, ochrony przeciwpożarowej, ochrony danych osobowych oraz prawa pracy.
2.5. Użytkownik – oznacza osobę fizyczną posiadającą pełną zdolność do czynności prawnych, osobę prawną lub jednostkę organizacyjną nieposiadająca osobowości prawnej, które korzystają z funkcjonalności Serwisu lub zamawia i realizacji Usług świadczonych drogą elektroniczną na rzecz, których zgodnie z przepisami prawa mogą być wykonywane.
2.6. Konsument – oznacza Użytkownika będącego osobą fizyczną składającą Zamówienie na wykonanie Usługi, która nie jest związana bezpośrednio z jego (konsumenta) działalnością gospodarczą lub zawodową.
2.7. Uczestnik – oznacza osobę fizyczną będącą Użytkownikiem lub osobą fizyczną wskazaną przez Użytkownika do odbycia szkolenia / kursu.
2.8. Formularz kontaktowy – oznacza formularz (on-line) za pośrednictwem, którego Użytkownik kieruje zapytania lub wiadomości dotyczące rodzajów i zakresów świadczonych Usług do Usługodawcy.
2.9. Oferta – oznacza ofertę na świadczenie Usług, przesłaną przez Usługodawcę za pośrednictwem poczty elektronicznej, Użytkownikowi w związku wystosowanym przez niego zapytaniem ofertowym złożonym przez Formularz kontaktowy lub pozostałe formy kontaktu.
2.10. Formularz zamówienia – oznacza formularz (on-line) zamówienia szkoleń / kursów oraz formularz (on-line) zamówienia usług za pośrednictwem, których można zamówić Usługę od Usługodawcy.
2.11. Zamówienie – oznacza oświadczenie woli Użytkownika na zawarcie z Usługodawcą Umowy o świadczeniu Usługi.
2.12. Umowa – oznacza umowę o świadczeniu Usług zawartą na odległość, za pośrednictwem Serwisu na zasadach określonych w Regulaminie między Użytkownikiem a Usługodawcą.
2.13. Inspektor – oznacza osobę wyznaczona przez Usługodawcę do prowadzenia szkoleń oraz wykonywania pozostałych usług z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy, ochrony przeciwpożarowej, ochrony danych osobowych.
2.14. Konto Użytkownika – oznacza zbiór zasobów i uprawnień przypisanych Użytkownikowi.
2.15. Dane logowania – oznacza indywidualny login i hasło do logowania się na stronie Serwisu w celu wykonania szkolenia / kursu e-learningowego.
2.16. Treść cyfrowa – oznacza dane wytwarzane i dostarczane w postaci cyfrowej.
2.17. Materiały szkoleniowe – oznacza środki dydaktyczne opracowane przez Usługodawcę w celu wykonania szkolenia / kursu.
2.18 Dowód zakupu – oznacza fakturę pro forma, fakturę VAT lub inny dokument potwierdzający realizowane Usługi przez Usługodawcę.
2.19. Umowa Stała – oznacza terminową umowę o współpracy pomiędzy Użytkownikiem a Usługodawcą, która dotyczy kompleksowej obsługi (outsourcing) Usług z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy, ochrony przeciwpożarowej, ochrony danych osobowych.
- Rodzaje i zakresy świadczonych usług za pośrednictwem serwisu.
Usługodawca za pośrednictwem serwisu internetowego GAL Centrum Szkoleń świadczy następujące możliwości usług dla Użytkowników:
– korzystania z treści znajdujących się w Serwisie, opisujących szkolenia / kursy i usługi,
– korzystania z udostępnianych informacji na temat Usługodawcy oraz prowadzonej przez niego aktywności na blogu i serwisach społecznościowych,
– kontaktu poprzez Formularz kontaktowy w celu uzyskania odpowiedzi na zapytania lub otrzymania informacji dotyczących rodzajów, zakresów oraz kosztów świadczonych Usług,
– kontaktu poprzez adresy poczty elektronicznej podane w Serwisie służące do przesyłania wiadomości lub Zamówień z pominięciem Formularza kontaktowego lub Formularzy zamówień,
– kontaktu telefonicznego poprzez numery telefonów podanych w Serwisie w celu uzyskania odpowiedzi na zapytania lub otrzymania informacji dotyczących rodzajów, zakresów, sposobów oraz orientacyjnych kosztów świadczonych Usług,
– złożenia Zamówienia szkoleń / kursów poprzez formularz zamówienia szkoleń,
– złożenia Zamówienia usług poprzez formularz zamówienia usługi,
– prowadzenie konta Użytkownika i Uczestników szkolenia / kursu,
– realizacji zamówionych szkoleń / kursów i usług przez Użytkownika, który dokonał Zamówienia poprzez Formularze za pośrednictwem Serwisu,
– korzystania z zasobów wewnętrznych Serwisu przeznaczonych dla Użytkowników i Uczestników szkoleń / kursów w formie e-learningu,
– korzystania z Materiałów szkoleniowych oraz Treści cyfrowych udostępnionych Użytkownikowi lub Uczestnikom w trakcie przebiegu szkolenia / kursu e-learningowego.
- Postanowienia ogólne.
4.1. Usługodawca posiada prawa własności intelektualnej znajdujących się w Serwisie : opisów szczegółowych Usług, wzorów Formularzy, regulaminów, Materiałów szkoleniowych oraz Treści cyfrowych. Korzystanie z nich może odbywać się zgodnie z obowiązującym prawem a w szczególności w sposób nie naruszający praw osób trzecich oraz z zachowaniem zasad określonych w Regulaminie.
4.2. Usługodawca dołoży wszelkich starań, aby korzystanie z Serwisu przez Użytkowników było możliwe za pomocą powszechnie stosowanych przeglądarek internetowych, systemów operacyjnych oraz urządzeń.
4.3. Usługodawca informuje, że podczas korzystania z Serwisu, używa tzw. ciasteczek (ang. cookies). Ciasteczka są zapisywane i przechowywane na urządzeniach Użytkownika. Jeśli Użytkownik nie zgadza się na używanie ciasteczek, powinien zmienić ustawienia przeglądarki lub zrezygnować z użytkowania Serwisu.
4.4. Usługodawca prowadzi bieżący nadzór techniczny nad Serwisem w celu zapewnienia poprawności jego działania i funkcjonalności.
4.5. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności w przypadku wystąpienia zakłóceń pracy Serwisu lub dostępności strony internetowej Serwisu, które wystąpiły z przyczyn niezależnych.
4.6. Usługodawca ma prawo zablokować lub odmówić wykonania Usługi na rzecz Użytkownika w przypadku naruszania przez niego postanowień Regulaminu lub nie spełnienia warunków zawartych w opisach szczegółowych Usług.
4.7. Usługodawca zastrzega sobie prawo zawieszenia lub zakończenia, w dowolnym momencie i z dowolnej przyczyny, świadczenia działalności Serwisu.
- Wymagania techniczne oraz zasady korzystania z Serwisu internetowego.
5.1. Możliwość skorzystania z ogólnodostępnej części Serwisu internetowego posiadają wszyscy Użytkownicy z dostępem do sieci internet o szybkości co najmniej 10 Mb/s, minimalnej rozdzielczości ekranu 1024×768 pikseli oraz stosujący powszechnie używane przeglądarki tj.: Google Chrom, Opera, Mozilla Firefox, Microsoft Edge, Safari, inne.
5.2. Użytkownik korzystając z funkcjonalności Serwisu powinien stosować odpowiednie oprogramowanie antywirusowe i zapewnić ochronę swoich Danych logowania przed zagrożeniami ich utraty lub modyfikacji przez osoby nieuprawnione.
5.3. Dostęp do Materiałów szkoleniowych oraz Treści cyfrowych, posiadają wyłącznie Użytkownicy, którzy zostali upoważnieni przez Usługodawcę.
5.4. Użytkownik zobowiązany jest do podania prawdziwych danych osobowych w przypadku skorzystania z Formularza kontaktowego oraz pozostałych form kontaktu udostępnionych na stronie internetowej Serwisu.
5.5. Użytkownik zobowiązany jest do nie podejmowania działań mających na celu : kopiowanie, rozpowszechnianie, modyfikowanie oraz udostępnianie osobą trzecim wartości intelektualnych znajdujących się na stronie internetowej Serwisu.
5.6. Użytkownik zobowiązany jest do posiadania aktywnego konta poczty elektronicznej w celu złożenia zamówienia za pośrednictwem Formularza zamówień w Serwisie.
5.7. Użytkownik zobowiązany jest do posiadania aktywnego konta poczty elektronicznej w przypadku korzystania z Usług oraz Treści cyfrowych dostępnych w Serwisie.
5.8. Materiały szkoleniowe oraz Treści cyfrowe udostępnione Użytkownikowi w trakcie trwania szkolenia / kursu mogą służyć jedynie jako środki dydaktyczne wspomagające proces nauczania do czasu zrealizowania Zamówienia przez Usługodawcę.
5.9. Użytkownikowi lub Uczestnikom szkolenia / kursu nie przysługuję prawo rejestrowania obrazu lub dźwięku w trakcie jego prowadzenia przez Inspektora.
- Warunki zawierania umów za pośrednictwem Serwisu internetowego.
6.1. Zamówienie Usługi składane jest przez Użytkownika za pośrednictwem Formularzy zamówienia lub poczty elektronicznej przez 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu.
6.2. Złożenie Zamówienia następuję z chwilą wypełnienia przez Użytkownika odpowiedniego Formularza (on-line) oraz przesłanie go poprzez zaznaczenie pola ,,Wyślij”.
6.3. Złożenie Zamówienia może, również nastąpić z chwilą wysłania Zamówienia bezpośrednio na adresy e-mail poczty elektronicznej wskazane na stronie internetowej Serwisu z koniecznością zapoznania się przez Użytkownika z wszystkimi informacjami oraz oświadczeniami i zgodami zawartymi w Formularzach (on-line).
6.4. Złożenie Zamówienia bezpośrednio na adresy e-mail poczty elektronicznej wskazane na stronie Serwisu internetowego jest równoznaczne z akceptacją oświadczeń i zgód zawartych w Formularzach (on-line).
6.5. Użytkownik przesyła za pośrednictwem odpowiedniego Formularza (on-line) lub na adresy e-mail poczty elektronicznej wiadomość do Usługodawcy podając wymagane szczegóły zamówienia wybranych Usług, którymi jest zainteresowany z pośród Usług zaprezentowanych na stronie internetowej Serwisu.
6.6. Po złożeniu Zamówienia, Usługodawca skontaktuje się z Użytkownikiem do 72 godzin.
6.7. Rozpoczęcie procedury świadczenia Usługi następuje z chwilą uzyskania informacji zwrotnej od Usługodawcy, w której zostaną potwierdzone wszystkie warunki i szczegóły realizacji Zamówienia i zawarcia Umowy. Informacja zwrotna zostanie wygenerowana na wskazany przez Użytkownika adres mailowy podany w Formularzu zamówienia.
6.8. Brak uzyskania informacji zwrotnej od Usługodawcy w terminie do 72 godzin od złożenia Zamówienia oznacza, iż Zamówienie nie zostało przyjęte do realizacji.
6.9. Usługodawca zastrzega sobie prawo do kontaktu telefonicznego z Użytkownikiem w celu uzyskania dodatkowych informacji niezbędnych do realizacji Usługi.
6.10. Umowę o świadczeniu Usług traktuje się jako zawartą z chwilą zaksięgowania przez Usługodawcę całości ustalonej kwoty za wykonanie Usługi o czym Użytkownik zostanie poinformowany lub w momencie podpisania Umowy Stałej na świadczenie kompleksowej obsługi (outsourcing).
- Warunki płatności za pośrednictwem Serwisu internetowego.
7.1. Ceny wskazane w Serwisie zostały wyrażone w polskich złotych i są cenami netto do, których należy doliczyć podatek Vat.
7.2. Podane ceny Usług na stronie internetowej Serwisu, mają wyłącznie charakter poglądowy i nie można ich uznawać za ofertę w rozumieniu art. 66, ust. 1 Kodeksu Cywilnego.
7.3. Ceny Usług nie obejmują kosztów dojazdu Inspektora do klienta w celu wykonania szkolenia stacjonarnego w przypadku gdy grupa Uczestników będzie mniejsza niż 3 osoby.
W przypadku nie zapewnienia min. 3 osobowej grupy Uczestników, Usługobiorca zobowiązany jest ponieść koszty dojazdu Inspektora w wysokości 50 zł netto + Vat na terenie miasta Krakowa. Koszty dojazdu inspektora poza terenem miasta Krakowa, ustalane są indywidualnie z Użytkownikiem.
7.4. Ceny Usług nie uwzględniają dostarczenia za pośrednictwem firmy kurierskiej dokumentów w wersji tradycyjnej (papierowej) takich jak : raportów z przeprowadzonych audytów i kontroli, opracowanych regulaminów oraz instrukcji BHP, ocen ryzyka zawodowego, protokołów z przeglądu gaśnic, opracowanych dokumentów RODO, zaświadczeń oraz certyfikatów ze szkoleń / kursów e-learningowych, jak również ponownie wystawianych duplikatów tych dokumentów. Wyżej wymienione dokumenty przesyłane są w formacie PDF drogą mailową w cenie Usługi. Natomiast na życzenie klienta istnieje możliwość odpłatnego dostarczenia dokumentu w wersji tradycyjnej papierowej po uiszczeniu opłaty w wysokości 50 zł netto + Vat, która zawiera koszty wydruku dokumentów, oprawienia, pakowania oraz przesyłki kurierskiej.
7.5. Cena Usług płatnych świadczonych za pośrednictwem Serwisu może być zróżnicowana w zależności od indywidualnych ustaleń z Użytkownikiem.
7.6. Użytkownik zostanie poinformowany o całkowitej kwocie do zapłaty oraz terminie dokonania płatności za wybrane Usługi w otrzymanej informacji zwrotnej wygenerowanej przez Usługodawcę po złożeniu Zamówienia.
7.7. Do złożonego Zamówienia na życzenie Użytkownika dołączany jest Dowód zakupu wybranej Usługi.
7.8. Dowód zakupu przesyłany jest przy pomocy poczty elektronicznej, na adres e-mail wskazany przez Użytkownika w Zamówieniu Usługi. Dowód zakupu przesyłany jest w formacie pliku PDF. W celu otwarcia pliku Użytkownik powinien posiadać odpowiednie oprogramowanie.
7.9. Użytkownik może dokonać płatności za wykonanie Usługi, gotówką lub przelewem tradycyjnym na wskazany rachunek bankowy Usługodawcy. W tytule przelewu należy wpisać numer Dowodu zakupu, imię i nazwisko Użytkownika lub nazwę jednostki organizacyjnej.
7.10. Użytkownik zobowiązany jest dokonać płatności przed rozpoczęciem realizacji Usługi.
7.11. Czas realizacji Usługi jest liczony od momentu zarejestrowania przez Usługodawcę płatności.
7.12. Zamówienie, które nie zostało opłacone przez Użytkownika w czasie wskazanym w informacji zwrotnej zostaje automatycznie anulowane, bez prawa ubiegania się o roszczenie od Usługodawcy z tytułu nie wykonania Usługi.
7.13. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za podanie przez Użytkownika nieprawidłowych lub błędnych danych podczas uzgadniania i zamawiania Usługi. Użytkownik zobowiązany jest do sprawdzenia poprawności wprowadzonych przez siebie danych w Formularzach zamówień oraz wiadomościach przesyłanych do Usługodawcy.
- Warunki rozwiązywania umów za pośrednictwem Serwisu internetowego.
8.1. Użytkownikowi będącemu Konsumentem, który zawarł Umowę na odległość przysługuje prawo do odstąpienia od Umowy o świadczenie Usług drogą elektroniczną bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia otrzymania potwierdzenia złożenia Zamówienia. Oświadczenie o odstąpieniu od Umowy powinno być przesłane na wskazane w pkt. 1 Regulaminu adresy Usługodawcy mailowo lub listownie. Oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.
8.2. Użytkownik będący Konsumentem może rozwiązać Umowę w każdym czasie, przed upływem terminu, o którym mowa w pkt. 8.1.
8.3. Użytkownik będący Konsumentem, który dokonał płatności na rzecz Usługodawcy przed odstąpieniem od Umowy z zachowaniem terminu określonego w pkt. 8.1. zostaną zwrócone wpłacone środki w terminie do 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy.
8.4. Uprawnienia powyższe nie przysługują w przypadku, gdy termin realizacji Usług takich jak szkolenie / kurs przypada przed upływem 14 dni od dnia otrzymania potwierdzenia Zamówienia a Konsument przystąpi w tym czasie do ich realizacji.
8.5. Prawo do odstąpienia od Umowy nie przysługuję, jeżeli Usługodawca wykonał pozostałe nie wymienione w pkt. 8.4. Usługi, za wyraźną zgodą Użytkownika będącego Konsumentem, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia przez Usługodawcę, że po wykonaniu Usługi utraci prawo do odstąpienia od Umowy.
8.6. W przypadku jeżeli Usługodawca rozpoczął realizację pozostałych Usług nie wymienionych w pkt. 8.4. zgodnie z zawartą Umowa na rzecz Konsumenta przed zgłoszeniem żądania odstąpienia od Umowy w terminie określonym w pkt. 8.1.,Konsument ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do momentu anulowania Umowy. Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia z uwzględnieniem uzgodnionej w Umowie ceny lub wynagrodzenia. Jeżeli cena lub wynagrodzenie są nadmierne, podstawą obliczenia tej kwoty jest wartość rynkowa spełnionego świadczenia.
Pozostałe po pomniejszeniu proporcjonalnym środki, zwrócone zostaną w terminie do 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy.
8.7. Postanowienia zawarte w pkt. od 8.1. do 8.6. nie mają zastosowania w stosunku do Użytkowników nie będących Konsumentami.
8.8. Użytkownik nie będący konsumentem może rozwiązać Umowę na tzw. drodze jednostronnego oświadczenia woli lub na zasadzie porozumienia z Usługodawcą w przypadkach wskazanych w przepisach prawa lub w Umowie zawartej między stronami.
8.9. Rozwiązanie Umowy w oparciu o wskazane powyżej podstawy nie uchyla odpowiedzialności Użytkownika za korzystanie z Serwisu w sposób niezgodny z niniejszym Regulaminem.
8.10. W przypadku zaistnienia okoliczności, za które Usługodawca nie odpowiada w szczególności przypadku zaprzestania świadczenia Usług za pośrednictwem Serwisu lub choroby Inspektora (w przypadku szkoleń stacjonarnych), zamówiona przez Użytkownika Usługa zostanie anulowana a Umowa zostanie rozwiązana przed terminem jej wykonania.
8.11. W przypadku, o którym mowa w pkt. 8.10. całkowita kwota wpłaconych środków za wykonanie Usługi zostanie zwrócona Użytkownikowi w terminie do 14 dni od dnia rozwiązania Umowy przez Usługodawcę.
- Sposób realizacji Usługi.
9.1. Realizacja Usługi polega na umożliwieniu Użytkownikowi wzięcia udziału w
płatnych szkoleniach / kursach stacjonarnych lub e-learningowych z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy, ochrony przeciwpożarowej, ochrony danych osobowych oraz prawa pracy, jak również korzystania z opracowanych przez Usługodawcę szeregu płatnych dokumentów związanych z powyższą tematyką.
9.2. Szczegóły przeprowadzenia Usługi szkolenia / kursu stacjonarnego ustalane są pomiędzy Usługodawcą a Użytkownikiem za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie.
9.3. W przypadku, gdy Użytkownik zamówił Usługi szkolenia / kursu stacjonarnego lub
e-learningowego dla Uczestnika nie będącego Użytkownikiem, zobowiązuje się przekazać jego dane osobowe takie jak : imię i nazwisko, data urodzenia, stanowisko, najpóźniej 2 dni przed rozpoczęciem realizacji Usługi.
9.4. Serwis posiada możliwość korzystania z Zamówionych szkoleń i kursów e-learningowych po zalogowaniu się. W tym celu zostaną nadane Użytkownikowi i Uczestnikom Dane do logowania.
9.5. Materiały szkoleniowe oraz Treści cyfrowe udostępnione Użytkownikowi lub Uczestnikom w trakcie trwania szkoleń / kursów mogą służyć jedynie jako środki dydaktyczne wspomagające proces nauczania do czasu zrealizowania Zamówienia przez Usługodawcę.
Materiały szkoleniowe oraz Treści cyfrowe udostępnione w ramach szkoleń / kursów, stanowią utwór w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
Natomiast opracowanie przez Usługodawcę płatnie dokumenty z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy, ochrony przeciwpożarowej, ochrony danych osobowych udostępniane są do użytku wewnętrznego jednostki organizacyjnej Użytkownika.
9.6. Materiały szkoleniowe oraz Treści cyfrowe dla szkoleń / kursów e-learningowych są dostępne na platformie Serwisu internetowego do czasu uzyskania przez Użytkownika lub Uczestnika pozytywnego wyniku testu z egzaminu.
9.7. Zakończeniem realizacji płatnych szkoleń / kursów stacjonarnych lub e-learningowych jest podejście Użytkownika lub Uczestnika szkolenia / kursu do egzaminu w formie testu jednokrotnego wyboru składającego się z przygotowanych pytań testowych.
Uzyskanie pozytywnego wyniku z testu, jest warunkiem otrzymania stosownego dokumentu : karty szkolenia wstępnego, zaświadczenia ze szkolenia lub certyfikatu z kursu. W przypadku uzyskania niewystarczającej liczby punktów, dopuszczalne jest powtórzenie testu. Trzy krotne nie zaliczenie lub nie przystąpienie w wyznaczonym terminie do testu powoduje brak możliwości otrzymania dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia / kursu co nie ma wpływu na realizację Umowy przez Usługodawcę i nie może być podstawą roszczeń ze strony Użytkownika.
9.8. W przypadku utraty dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia / kursu przez Użytkownika lub Uczestnika istnieje możliwość wystawienia i dostarczenia duplikatu po uiszczeniu opłat wskazanych w pkt. 7.4. niniejszego Regulaminu.
- Postępowanie reklamacyjne.
10.1. Usługobiorca może złożyć reklamację związaną z korzystaniem z Serwisu za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres : biuro@galbhp.pl lub listownie na adres : os. Zielone 23/17, 31-971 Kraków.
10.2. Reklamacja będzie rozpatrywana w ciągu 14 dni od daty wniesienia (decyduje data doręczenia reklamacji do serwisu internetowego GAL Centrum Szkoleń). O sposobie rozpatrzenia reklamacji Użytkownik zostanie poinformowany w formie, którą wybrał kierując reklamację zgodnie z pkt. 10.1. Regulaminu, niezwłocznie pod jej rozpatrzeniu.
10.3. Prawidłowo złożona reklamacja powinna zawierać następujące dane Użytkownika będącego Konsumentem (imię i nazwisko, adres zamieszkania, adres poczty elektronicznej oraz telefon kontaktowy). Treść reklamacji powinna zawierać (powód reklamacji, opis zaistniałego problemu oraz datę wystąpienia problemu). Reklamacje, które nie będą zawierać wskazanych danych Użytkownika oraz treści reklamacji, nie będą rozpatrywane.
10.4. Usługodawca nie wyklucza możliwości skorzystania z pozasądowego rozwiązywania sporów, o których mowa w ustawie z dnia 23 września 2016 r., o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich.
10.5. Usługodawca informuje Użytkownika będącego Konsumentem o możliwości skorzystania z procedur pozasądowych rozpatrywania reklamacji. Dostęp do tych procedur jest na stronach internetowych podmiotów uprawnionych.
- Ochrona danych osobowych.
11.1. Szczegóły dotyczące zasad ochrony danych osobowy zamieszczone są w Polityce Prywatności Serwisu GAL Centrum Szkoleń.
11.2. Użytkownik lub Uczestnik szkolenia / kursu wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych zawartych w zgłoszeniu.
11.3. W przypadku, gdy Uczestnik szkolenia / kursu nie jest jednocześnie osobą wypełniającą zgłoszenie to Użytkownik zobowiązany jest do podpisania umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych z Usługodawcą.
11.4. Zgłoszenie na szkolenie / kurs uzupełnia Użytkownik, następnie dostarcza go bezpośrednio do Usługodawcy najpóźniej 2 dni przed rozpoczęciem realizacji Usługi.
11.5. Użytkownik lub Uczestnik oświadcza, że zapoznał się z Polityką Prywatności Serwisu i akceptuje jej postanowienia.
- Postanowienia końcowe.
12.1. W kwestiach nieuregulowanych w Regulaminie zastosowanie mają przepisy polskiego prawa.
12.2. Treść Regulaminu jest ogólnodostępna na stronie internetowej Serwisu i może zostać wydrukowana lub zapisana na nośniku.
12.3. Użytkownik lub Uczestnik oświadcza, że zapoznał się z Regulaminem i akceptuje jego postanowienia.
12.4. Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu w tym korekty treści oraz zmian związanych z wdrażaniem nowych rozwiązań technologiczno-informatycznych.
12.5. Regulamin obowiązuje od dnia 27.07.2023 r.